2 Kişilik Oyunlar » Ejderin Yumruğu 3 Oyunu

Ejderin Yumruğu 3 Oyunu Oyun 1.456.279 kez oynanmış.
Oyun Boyutu: 4.62 MB
Oyun Açıklama, Anlatım ve Nasıl Oynanır?
Ejderin yumruğu 1 ve 2 den sonraki versiyonu, ejderin yumruğu 3. İlk iki oyunu beğendiyseniz üçüncü bölümüde beğeneceğinizden eminim.
Oyun yüklendikten sonra iki kişilikmi yoksa tek kişilikmi oynayacağız bunu belirliyoruz. Tek kişilik oyun için Single Player, iki kişilik oyun için 2 Player diyoruz.
Sonrasında seçime göre Single Player Game diyoruz. Sonrasında sağ alttaki seçimlerden herhangibirini yapıyoruz.
Sonrasında onlarca seçim arasından karakter seçip continue deyip dövüşe başlıyoruz.

Oyun oynanma hakkında bilgiler, nasıl oynanır;

Sol bölüm oyuncusu için: W tuşu yukarı, A tuşu sola sağa, D tuşu ile sağa, S tuşu ile alta ilerliyoruz. T, Y ve U tuşu ile savunma ve vuruş yapıyoruz.

Sağ bölüm oyuncusu için: Yukarı tuşu yukarı, sağ tuş sağa, sol tuş sola ve alt tuş alta ilerlememizi sağlıyor yani normal yön tuşları. 4, 5 ve 6 tuşu ile savunma ve vuruş yapıyoruz.

Bir sonraki Ejderin Yumruğu 4 oyunu anlatımında görüşmek üzere.
Erenetoyun.com
Benzer 2 Kişilik Oyunlar
Ejderin Yumruğu OyunuEjderin Yumruğu 2 OyunuEjderin Yumruğu OyunuEjderin Yumruğu 2 OyunuEl Kızartmaca Oyunu
Açıklama yetersiz mi? Açıklamaya eklemek istediğiniz birşeyler mi var? O halde yorum bırakın veya yorum okuyun!
Yorum Yaz - Yorum Oku
Oyun Hakkındaki Görüşler - 107 adet yorum var ( Sende yorum yazabilirsin )
Selim Ve Barışşşşşşşş
14 Eylül 2009, Pazartesi
Kardeşimle ben bu oyunu çok seviyoruz herzaman oynuyoruz herkesede tavsiye ederim en sevdiğimiz kişi leung chang
Bartu
13 Eylül 2009, Pazar
süper oyun en cok ıron monkey cok super kırmızı dolunca hep komboya basıyorum adam yerı yatıyor ama ejderın yumrugu 2 bende daha ıyı gıbı bu bıras tufafıma geldı arkadaslar 1 ciside cok eskıdı artık 4 ünüde yapında oynayalım ama lo ki de baya bır can indiriyior yanı nese saygılarımla iyi günler dilerim Gülücük
Bartu Uner
13 Eylül 2009, Pazar
Bu oyun super olmus Sırıtkan
Emirhan
10 Eylül 2009, Perşembe
biz bu oyunu kardeşim kuzenim ve arkadaşımla oynuyoruz 3.sünü daha yeni öğrendik ama bu da süper olmuş muhteşem ötesi bu 2.sinden daha güzel olmuş bu oyunu yapanlara çok tşk bu oyun kadar güzel oyun görmedim süperrrrrrrrr Gülücük Gülücük
Kadir
8 Eylül 2009, Salı
süper bir oyun Havalı
Umut
8 Eylül 2009, Salı
Süper bir oyun ya bir adam var süper vuruyor oynamanızı tavsiye ediyorum müthiş bir oyun ya hayatımda böyle oyun görmedin lütfen 4'ünüde çıkarın
Giresun Lu _emre
6 Eylül 2009, Pazar
iyi diye biliriz, ejderin yumruğu 2 bence hada güzel Artist yine buda iyi bütün levelleri geçtim. ejderin yumruğu 5 çıkarsa onu oynacağız iyi demek gerek ...
Burak
1 Eylül 2009, Salı
bu oyun süper bişi yaa bu oyunu hergün oynuyorum süpwer bir oyun Artist Gülücük
Can
29 Ağustos 2009, Cumartesi
Gülücük çok güzel bir oyun çok beyendim
Ediz
24 Ağustos 2009, Pazartesi
Bu oyunda beni yenen yok ustasıyım8 yaşından beri oynuyorum. Sinirli
Emrn
24 Ağustos 2009, Pazartesi
Favoriler shaolin,ıron monkey, chen zhen kendi karekterlerimidide yaptım silahsa u yla birlikte s ye bas alıyor.
Emre
22 Ağustos 2009, Cumartesi
Çok harika en sevdiğimde ejderhayla kapıştığın yer 1i sevmedim 2yisevdim 3e bayıldım
Ediz
20 Ağustos 2009, Perşembe
Bu oyunu benden iyi oynuyan yok Gülücük Kahkaha herşeyi biliyom
Mehmet
8 Ağustos 2009, Cumartesi
Bence süper ama 4ünü çıkarın bide s ve u ile yerdeki kılıcı alabiliriz. Size tavsiye iron mankeyi seçin alltan 2 satırın 2. Adamı süper bişi adamı hiç boş bırakmıyoo Havalı Gülücük
Tunahan
2 Ağustos 2009, Pazar
Bu oyuna başlarken en üstteki uzunabasın ondansonra yine aynısını taptıktan sonra adam seçiyorsun ve başlıyorsun iyi eğlenceler
Diğer (92) adet oyun yorumlarını görmek için
Erenetoyun
Powered by Erenet.info
Erenetoyun