Uç Oyunları

uç oyunları

İlgili etiket ile ilişkilendirilmiş 57 adet oyun bulundu
Oyun Sıralaması:
Oynama sayısına göre sıralama Oyun eklenme tarihine göre sıralama Oyun boyutuna göre sıralama Oyun ismine göre sıralama
3d oyunlar
3D Oyunlar » Araba ile Düz Yolda Hız Yap: Oyun yüklendikten sonra eğer bir pencere gelirse 'Allow' seçiyoruz. Sonrasında Play Now ve Continiue ile devam ediyoruz. Sonrasında araç seçiyoruz ve ...

Araba ile Düz Yolda Hız Yap
719.497 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Uçan Taksi: Oyunumuz yüklendikten sonra Start butonu ile oyunu başlatıyoruz. Bu taksimiz diğer taksilerden farklı. Hem düz yolda gidiyor hemde havada uçarak gidiy ...

Uçan Taksi
Araba Oyunları
410.956 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Öp Beni: Start ile oyun başlıyor. Alt bölümdeki üçgen butona tıklıyoruz. Mouse ile öğretmeniniz görmeden arkadaşınızı öpüyorsunuz. Aman yakalanmayın. ...

Öp Beni
Komik Oyunlar
210.834 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Deli Tırcı: Deli tırcımız kendisine verilen kargo işlerini yerine getiriyor. Bizde deli kamyoncuya yardımcı oluyoruz. New Game ile paşlayıp OK ile devam ediyoruz. ...

Deli Tırcı
Araba Oyunları
198.717 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Uçak Savaşı: PLAY ile uçak savaşına başlıyoruz. Uçağımızı mouse hareketleri ile yönlendiriyoruz. Mouse sol tıklama ile ateş ediyoruz. Önümüzdeki uçaklara ateş eder ...

3D Uçak Savaşı
157.415 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Okul Aşkı: Önce oyunun yüklenmesini bekleyin sonra stat'a basın oyun başladığın da öğretmen konuşuyor öğretmen konuşurken kızı öpün öğretmen size baktığı da maus ...

Okul Aşkı
Komik Oyunlar
144.699 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Duck Dodgers: Oyun yön okları Ctrl ve boşluk tuşlarıyla oynanmanmaktadır amacınız engellere takılmadan oyunu bitirmektir. Ctrl ile silahımızı kullanıyoruz. Next ile ...

Duck Dodgers
93.914 kez oynanmıştır
Mario Oyunları » Kaçık Mario: Oyun yön okları ile oynanıyor. Space tuşu ile zıplanıyor oyun çok eğlenceli. Azgın çiçeklere, canavarlara, uçan kaplumbağalara ve kurşunlara çarpmamay ...

Kaçık Mario
Mario Oyunları
91.659 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Helikopter ile İnsan Kurtar: Oyun yüklendikten sonra iki kez ' CLICK ANYWHERE TO PLAY ' diyoruz. Sonrasında size ne yapmanız gerektiği alatılıyor (Görsel olarak). Denizde gemi bat ...

Helikopter ile İnsan Kurtar
90.673 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Uçak Kullan: Loardingin dolmasını bekliyoruz. Sonra contıne dıyıyoruz. Ayarları yapıp en üstekine tıklıyoruz. Uçağı mouse hareketleri ile yönlendiriyoruz. ...

Uçak Kullan
Uçak Oyunları
68.918 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Robinson Ailesi: O kadarda zor değil oyun sadece kuşlara çarpmadan uçuyosunuz o kadar. ...

Robinson Ailesi
53.225 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Ay Koruyucusu: Oyunumuz yüklendikten sonra 'PLAY GAME' ile oyuna başlıyoruz. Oyun mouse ile oynanıyor. Sağ ve sol mouse hareketleri ile uzay aracımızı kullanıyoruz. ...

Ay Koruyucusu
51.677 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Winx Club Uçuş Dersi: Play game ile oyun başlıyor, oyun mause (fare) ile oynanıyor karşınıza çıkan çiçekler ve kalpleri toplacaksınız karşınıza çıkan canavarlar, ağaçlar ve ...

Winx Club Uçuş Dersi
48.324 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Uçan Kız: Oyun açıldığında Play e tıklıyoruz. Klavye yön tuşları ile oynuyoruz. Space (Boşluk tuşu) ile zıplıyoruz. Eli bardaklı adamların üzerine zıplayıp puan ...

Uçan Kız
Macera Oyunları
41.553 kez oynanmıştır
Korku Oyunları » Uçuşan Yarasalar: Oyun yüklendikten sonra "CLICK HERE TO PLAY" tuşluyoruz. Sonrasında oyun yükleniyor. "PLAY NOW" ile oyunu açıyoruz ...

Uçuşan Yarasalar
Korku Oyunları
36.024 kez oynanmıştır
Yetenek Oyunları » Tavşan Kaç: Oyunumuz açılınca play yazısına tıklıyoruz. Sonra köpeklere görünmeden havuçları topluyoruz. İyi oyunlar. ...

Tavşan Kaç
Yetenek Oyunları
35.683 kez oynanmıştır
Yemek Oyunları » Kahvaltı Hazırla: Kahvaltı hazırla oyunu şöyle oynanır * Çocukların istekleri yerine getirilir * İstekleri zamanında yerine getirilir * Zamanında yerine getirilmez ise ...

Kahvaltı Hazırla
Yemek Oyunları
34.474 kez oynanmıştır
Savaş Oyunları » Süper Asker: Start ile oyuna başlayın bu oyunda mousenin sol tuşuyla ateş edin. Yön tuşları bunu hareket ettir. Yukarı tuşu ile havaya uçar. Sol sola gider sağ sağ ...

Süper Asker

Çizgi Film Oyunları » Daffy Duck

Daffy Duck
31.693 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Fa 18: Bu oyun yön tuşları ile oynanıyor. M füze atıyor, B ise atom bombası. Space ateş ediyor. Ve sağ köşedeki Play e tıklayıp oyunu başlatabiliriz. iyi oyu ...

Fa 18
Uçak Oyunları
29.034 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Duck Dodgers Ve Robotlar

Duck Dodgers Ve Robotlar
26.115 kez oynanmıştır
[1] 2 3

Erenetoyun Erenetoyun
Erenetoyun Kategoriler2 Kişilik Oyunlar 3D Oyunlar Araba Oyunları Barbie Oyunları Basketbol Oyunları Bilardo Oyunları Boyama Oyunları Çizgi Film Oyunları Çocuk Oyunları Dövüş Oyunları Futbol Oyunları Hedef Oyunları Kağıt Oyunları Komik Oyunlar Korku Oyunları Kıyafet Giydirme Oyunları Köpek Giydirme Oyunları Macera Oyunları Makyaj Oyunları Manken Oyunları Mario Oyunları Motor Oyunları Müzik Oyunları Oda Oyunları Puanlı Giysi Giydirme Oyunları Puzzle Oyunları Savaş Oyunları Spor Oyunları Uçak Oyunları WebCam Oyunları Yarış Oyunları Yarışma Oyunları Yemek Oyunları Yetenek Oyunları Zamana Karşı Giydirme Oyunları Zeka Oyunları