Ters Mouse Oyunları

ters mouse oyunları

İlgili etiket ile ilişkilendirilmiş 283 adet oyun bulundu
Oyun Sıralaması:
Oynama sayısına göre sıralama Oyun eklenme tarihine göre sıralama Oyun boyutuna göre sıralama Oyun ismine göre sıralama
3d oyunlar
Komik Oyunlar » 18 Yaş Üzeri Çizim: Oyun yüklendikten sonra aşama aşama önceden çizilmiş olan karakteri mouse ile butonlara tıklayarak açıyorsunuz. ...

18 Yaş Üzeri Çizim
Komik Oyunlar
437.858 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3 Boyutlu Bilardo: 'Play' ve ardından 'Maybe Later' a tıklıyoruz. Istakayı mouse ile kontrol ediyoruz. Vuruş yapmak için mouse ile ıstakayı tutup çekiyoruz ve vuruyoruz. ...

3 Boyutlu Bilardo
42.194 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3 Boyutlu Penaltı: Player altında bulunan 'Play Ball' ile oyuna başlıyoruz. Next ile ilerliyoruz. Ekranın boyutunu seçiyoruz, mouse yardımı ile kaleye şut atacağımız böl ...

3 Boyutlu Penaltı
26.423 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Balıkçı: Oltamızı alıp kayığımızla balık avlamaya gidiyoruz. Herşey hazır sıra balıkları tutmaya geldi. Denizdeki dalgalanmaların olduğu yeri tespit edip mouse ...

3D Balıkçı
101.450 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Bowling: Oyunun yüklenmesini bekliyoruz. Player 1 seçip isim yazıyoruz. Sağ tarafdaki LET'S BOWL! butonuna tıklayıp oyuna başlıyoruz. Mouse ile top üzerine tık ...

3D Bowling
44.512 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Golf: 'Click here to play' yazılı bölüme tıklıyoruz. Oyun başlıyor mouse ile topunuzu yönünü ayarlıyoruz ve boşluk tuşuna basarak atışı yapıyoruz. ...

3D Golf
22.578 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Matrix: Oyun yüklendikten sonra Neo veya Trinity kahraman seçiyoruz. Daha sonra player üzerinde çıkan silahlardan bir tanesini mouse yardımı ile seçip maceray ...

3D Matrix
87.571 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Pacman: Mouse yardımı ile oynuyoruz. Bildiğimiz diğer pacman oyunlarından tek farkı 3 boyutlu olması. ...

3D Pacman
116.889 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Paintball: Gece yarısı ormanda paintball oynuyoruz. Yön tuşları ile hareket ediyoruz, mouse tıklaması ile ateş ediyoruz. ...

3D Paintball
86.756 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » 3D Space Hawk: Oyun yüklendikten sonra konuşan adamın üzerine tıklayıp oyuna başlıyoruz. Yön tuşları ile uçağı yönlendiriyoruz. Mouse ile tıklayarak karşımızdan gele ...

3D Space Hawk
Uçak Oyunları
25.419 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Uçak Savaşı: PLAY ile uçak savaşına başlıyoruz. Uçağımızı mouse hareketleri ile yönlendiriyoruz. Mouse sol tıklama ile ateş ediyoruz. Önümüzdeki uçaklara ateş eder ...

3D Uçak Savaşı
158.129 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » 4 Yüz Didem ve Onur Giydirme: 4 Yüz grubu Didem ve Onur 'u mouse ile giydiriyoruz. ...

4 Yüz Didem ve Onur Giydirme
49.512 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » 4 Yüz Gülnur ve İlkay Giydirme: 4 Yüz grubu Gülnur ve İlkay 'ı mouse ile giydiriyoruz. ...

4 Yüz Gülnur ve İlkay Giydirme
49.566 kez oynanmıştır
Bilardo Oyunları » 60 Saniyelik Bilardo: Start tuşuna basıyoruz. Daha sonra mouse yardımıyla 60 saniye içinde beyaz topla diğer topların kaç tanesi sokabiliyosak sokuyoruz. Topa vurmak için s ...

60 Saniyelik Bilardo
Bilardo Oyunları
35.633 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Acemi Cadı: Cadımızın rahatça uçabilmesi için uçan bal kabaklarına, yarasalara, vb. yaratıklara değmemesi lazım ve çok dikkatli olun. Oyuna başlarken play tuşuna ...

Acemi Cadı
Macera Oyunları
22.195 kez oynanmıştır
Çocuk Oyunları » Açık Havada Atış: Lets Play diyoruz. Ardından kahramanımızı ve atış yapacağımız hedefi seçiyoruz. Daha sonra seçtiğimiz hedefler atıldıkça mouse ile ateş edip vuruyoruz ...

Açık Havada Atış
Çocuk Oyunları
10.737 kez oynanmıştır
Barbie Oyunları » Alice Harikalar Diyarında: Alisi harikalar diyarına yerleştirin. Oun mouse ile oynanır alis yerleştirdikten sonra eğer yerleşileriniz doğru ise size bir bisiklet kazandıracaktır ...

Alice Harikalar Diyarında
Barbie Oyunları
38.329 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » Alicia Keys Giydirme: Alica Keys 'i mouse kullanarak giydiriyoruz. ...

Alicia Keys Giydirme
18.774 kez oynanmıştır
Zeka Oyunları » Amiral Battı 2: Oyun yüklendikten sonra sağ tarafta bulunan gemilerimizi mouse yardımı ile orta kısma alıyoruz. Gemilerimizin yerlerini tamamladıktan sonra 'Go' deyip ...

Amiral Battı 2
Zeka Oyunları
16.826 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Araba ile Düz Yolda Hız Yap: Oyun yüklendikten sonra eğer bir pencere gelirse 'Allow' seçiyoruz. Sonrasında Play Now ve Continiue ile devam ediyoruz. Sonrasında araç seçiyoruz ve ...

Araba ile Düz Yolda Hız Yap
720.669 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Arabaları Hedefe Gönder: Oyunumuz yüklendikten sonra oyuna başlamak için 'NEXT' butonlarına tıklıyoruz. Bu esnada oyun tanıtılıyor. Sonrasında 'PLAY' deyip oyunu açıyoruz. Oyu ...

Arabaları Hedefe Gönder
Araba Oyunları
101.263 kez oynanmıştır
Yarış Oyunları » Arabaları Modifiye Et: Muhteşem bir modifiye oyunu. İstediğimiz marka bir aracı seçip modifiye ediyoruz ve sonrasında modifiye ettiğimiz araç ile caddelerde dolaşıp yarış ya ...

Arabaları Modifiye Et
Yarış Oyunları
151.118 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » Ashley Judd Giydirme: Mouse kullanarak Ashley Judd 'i giydiriyoruz. ...

Ashley Judd Giydirme
10.284 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » Audrey Hepburn Giydirme: Audrey Hepburn 'u mouse ile giydiriyoruz. ...

Audrey Hepburn Giydirme
9.013 kez oynanmıştır
[1] 2 3 4 ..... 12

Erenetoyun Erenetoyun
Erenetoyun Kategoriler2 Kişilik Oyunlar 3D Oyunlar Araba Oyunları Barbie Oyunları Basketbol Oyunları Bilardo Oyunları Boyama Oyunları Çizgi Film Oyunları Çocuk Oyunları Dövüş Oyunları Futbol Oyunları Hedef Oyunları Kağıt Oyunları Komik Oyunlar Korku Oyunları Kıyafet Giydirme Oyunları Köpek Giydirme Oyunları Macera Oyunları Makyaj Oyunları Manken Oyunları Mario Oyunları Motor Oyunları Müzik Oyunları Oda Oyunları Puanlı Giysi Giydirme Oyunları Puzzle Oyunları Savaş Oyunları Spor Oyunları Uçak Oyunları WebCam Oyunları Yarış Oyunları Yarışma Oyunları Yemek Oyunları Yetenek Oyunları Zamana Karşı Giydirme Oyunları Zeka Oyunları