K T Oyunları

k t oyunları

İlgili etiket ile ilişkilendirilmiş 32 adet oyun bulundu
Oyun Sıralaması:
Oynama sayısına göre sıralama Oyun eklenme tarihine göre sıralama Oyun boyutuna göre sıralama Oyun ismine göre sıralama
3d oyunlar
3D Oyunlar » Kamyon ile Yük Taşıma: START ile oyun açılıyor. Oyun yüklendikten sonra oyun başlıyor, kamyonumuza yüklenen yükü hedef noktaya götürüp teslim etmemiz gerekiyor. Yön tuşları ...

Kamyon ile Yük Taşıma
3D Oyunlar
377.673 kez oynanmıştır
Yarış Oyunları » Dev Teker Şehirde: Skip ve ardından Play diyoruz. Sağ en alt köşedeki ok butonuna tıklıyoruz oyun başlıyor. Şehir içinde aracımızla geziyoruz. Yön tuşları ile aracımızı ...

Dev Teker Şehirde
Yarış Oyunları
312.549 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Görevimiz Tembellik 2: Ağıza tıklayıp ağızın içine oku tutuyoruz ve bombalarla dişleri yok ediyoruz patron gelince yabancı bir yazıya basarak oturuyoruz ip atlıyoruz klavyed ...

Görevimiz Tembellik 2
188.270 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Dev Teker Dağda: Dev teker şehirden, ormana, ormandan da dağa çıktı şimdi dağlarda geziniyor. Oyunumuz yüklendikten sonra PLAY ile başlıyoruz. Klavye yön tuşları ile d ...

Dev Teker Dağda
Araba Oyunları
170.597 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Kamyonla Yük Taşı: PLAY ile oyuna başlıyoruz. Z kamyonu frenliyor, ileri tuşu ile kamyonu sürüyoruz, üst bölümde Shift ibresi çıktığında shift tuşuna basarsak aracımız h ...

Kamyonla Yük Taşı
Araba Oyunları
147.556 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Aşk Ölçme: Oyunumuzda önce kendi isminizi sonra sevgilinizin veya eşinizin adını giriyorsunuz. Aşk dereceniz ölçülüyor. Reset diyerek yeni isimler yazabilirsiniz ...

Aşk Ölçme
118.164 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Kemikleri Topla: Start ile oyuna başlıyoruz. Oyundaki amacımız kemikleri toplamak. Dikkat edin sakın düşmeyin. İleri yön tuşu ile ilerliyoruz, yukarı yön tuşu ile zıpl ...

Kemikleri Topla
87.217 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Sıçrayıcı: Oyunumuz yön tuşlarıyla oynanıyor. Space (boşluk) tşuylada zıplıyoruz. Amacımız ordaki yıldıza ulaşmak iyi başarılar ve oyunlar. ...

Sıçrayıcı
77.677 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » Elbise Beğendir: Oyuna başladığımızda sağ altta bulunan yeşil butona basıyoruz. Başladığımızda elbiseler kategorisinde bir kıyafet seçicez. Ama elbisemize uygun olucak ...

Elbise Beğendir
Kıyafet Giydirme Oyunları
68.407 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Şakacı Çocuk: Meraba arkadaşlar benim adım Selina oyunumuz şöyle: İlk önce oyunumuzun yüklenmesini bekleyip Play diyeceğiz sonra faremizin sol tuşu ile oyuncak taba ...

Şakacı Çocuk
Çizgi Film Oyunları
62.966 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Renk Körlüğü Testi: Oyun yüklendikten sonra begin e tıklıyorsunuz. Renkte hangi sayıyı görüyorsanız yazıyorsunuz sonra check it e tıklıyorsunuz. Korku sorunları ve kalp s ...

Renk Körlüğü Testi
55.686 kez oynanmıştır
Barbie Oyunları » Lunapark Tasarla: İrem kendisine ait bir lunapark tasarlamak istiyor. Kararsız bir durumda ve sizden yardım istiyor. Bu luna parkı çok güzel ve herkesin dikkati çekebil ...

Lunapark Tasarla
Barbie Oyunları
47.009 kez oynanmıştır
Komik Oyunlar » Sinek Avcısı: Oyun yüklendikten sonra 'click to eat' ile sinek yemeye başlıyoruz, pardon oyun başlıyor :) Kurbağamız orada öyle sere serpe yatmış sinek avcısı rolün ...

Sinek Avcısı
31.537 kez oynanmıştır
Çocuk Oyunları » Balık Tutmaca: PLAY ile oyuna başlıyoruz. Sağ ve sol mouse hamlesi ile kayığımızı hareket ettiriyoruz. Sağ tık ile oltamızı denize atıp balıkları tutmaya çalışıyoruz ...

Balık Tutmaca
Çocuk Oyunları
24.182 kez oynanmıştır
Kıyafet Giydirme Oyunları » Gelinlik Tasarla

Gelinlik Tasarla
Kıyafet Giydirme Oyunları
23.902 kez oynanmıştır
Spor Oyunları » Tek Tekerlekli Bisiklet: Fare (Sağa ve sola mouse hareketi) ile adamı kontrol ediyoruz. Spacebar (boşluk tuşu) ile de zıplıyoruz. Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Saygılar ...

Tek Tekerlekli Bisiklet
Spor Oyunları
22.204 kez oynanmıştır
Hedef Oyunları » 2d Paintball: Arkadaşlar ben Oğuzhan Sarıbaş bu oyunda küçük renkli renki yüz ifadeleri çıkıyor biz onaları vurmaya çalışıyoz mause ile. Start game ile oyun başlıyo ...

2d Paintball
Hedef Oyunları
22.022 kez oynanmıştır
Oda Oyunları » Hayalet Ev: Oyun şöyle başlıyor: 'to play' yazısına tıklayarak. Ama oyun süreli. Sizin amacınız oyuna başlarken gördüğünüz anahtarı bulmak. İçerideki düşmanlara ç ...

Hayalet Ev
Oda Oyunları
21.009 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Teldeki Böcek: Oyunumuzda telde dolaşan bir böcek var. Böceğinin önüne kargalar çıkacak. Kargalara yakalanmayın. Eğer yakalanırsanız sizi yer ve oyun biter. Bir teld ...

Teldeki Böcek
20.560 kez oynanmıştır
Yetenek Oyunları » Moon Cave: Oyunumuz yüklendikten sonra iki kez 'PLAY' tuşluyoruz. Sonrasında oyunumuz başlıyor. Moon cave adlı oyunumuz uzayda geçiyor. Uzay aracımızı klavye yön ...

Moon Cave
Yetenek Oyunları
19.509 kez oynanmıştır
Yetenek Oyunları » Manyaklar: Oyunu tamamıyla boşluk tuşuyla oynuyoruz ve kahramanımızı havaya fırlatıp onu yerdeki maddelere değdirip tekrar boşluk tuşuna basıyoruz ve en yüksek p ...

Manyaklar
Yetenek Oyunları
19.021 kez oynanmıştır
Yemek Oyunları » Et Pişir: Tabakta bulunan etleri, hemen yanında bulunan büyük tavada yakmadan kızartıyoruz. Kızardığınız etleri yanındaki tabağa koyuyoruz ve puanları topluyoru ...

Et Pişir
Yemek Oyunları
17.580 kez oynanmıştır
Çocuk Oyunları » Aşk Tetrisi: Arkadaşlar buda gemboy oyununun bir tersi hayvanları yani aynı gelen nesneleri birleştirip kaybediyorsunuz veya kazanıyonuz birleşik 3 adet aynı nesne ...

Aşk Tetrisi
Çocuk Oyunları
16.627 kez oynanmıştır
Basketbol Oyunları » Küçük Top Atışı: Bu oyunda mause ile topu potaya ayarlayıp mause ye basıp elinizi çektikten sonra top potaya girecektir İyi oyunlar dilerim ...

Küçük Top Atışı
Basketbol Oyunları
14.161 kez oynanmıştır
[1] 2

Erenetoyun Erenetoyun
Erenetoyun Kategoriler2 Kişilik Oyunlar 3D Oyunlar Araba Oyunları Barbie Oyunları Basketbol Oyunları Bilardo Oyunları Boyama Oyunları Çizgi Film Oyunları Çocuk Oyunları Dövüş Oyunları Futbol Oyunları Hedef Oyunları Kağıt Oyunları Komik Oyunlar Korku Oyunları Kıyafet Giydirme Oyunları Köpek Giydirme Oyunları Macera Oyunları Makyaj Oyunları Manken Oyunları Mario Oyunları Motor Oyunları Müzik Oyunları Oda Oyunları Puanlı Giysi Giydirme Oyunları Puzzle Oyunları Savaş Oyunları Spor Oyunları Uçak Oyunları WebCam Oyunları Yarış Oyunları Yarışma Oyunları Yemek Oyunları Yetenek Oyunları Zamana Karşı Giydirme Oyunları Zeka Oyunları