Helikopter Kontrol Oyunları

helikopter kontrol oyunları

İlgili etiket ile ilişkilendirilmiş 34 adet oyun bulundu
Oyun Sıralaması:
Oynama sayısına göre sıralama Oyun eklenme tarihine göre sıralama Oyun boyutuna göre sıralama Oyun ismine göre sıralama
3d oyunlar
3D Oyunlar » Helikopter ile İnsan Kurtar: Oyun yüklendikten sonra iki kez ' CLICK ANYWHERE TO PLAY ' diyoruz. Sonrasında size ne yapmanız gerektiği alatılıyor (Görsel olarak). Denizde gemi bat ...

Helikopter ile İnsan Kurtar
91.518 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Plastik Helikopter: W A S D tuşları ile hareket ediyorsunuz ve karşıda buluna kırmızı bayrağa engellere takılmadan ulaşmalısınız ...

Plastik Helikopter
9.422 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Helikopter

Helikopter
6.523 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Helikopter Savaşı

Helikopter Savaşı
23.822 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Şehir Yolunda Polisten Kaçış: Oyun boyutu biraz yüksek olduğu için oyunun yüklenmesi zaman alabilir. Oyun yüklendikten sonra orta kısımdaki play ile oyuna başlıyoruz. Oyun yüklenin ...

Şehir Yolunda Polisten Kaçış
169.989 kez oynanmıştır
Macera Oyunları » Ben 10 Kritik Darbe: Oyun yüklendikten sonra Start veya space tuşu ile oyunu başlatıyoruz. Öncesinde oyun ile ilgili bilgiler veriliyor. Oyunun nasıl oynanacağı ve kontrol ...

Ben 10 Kritik Darbe
Macera Oyunları
150.012 kez oynanmıştır
Uçak Oyunları » Kurtarma Uçağı: Oyun yüklendikten sonra 'START GAME' ile başlangıcı yapıyoruz. İlk görevimiz için 'CONTINUE' diyor ve göreve başlıyoruz. Klavye yön tuşları ile heliko ...

Kurtarma Uçağı
20.499 kez oynanmıştır
Yetenek Oyunları » Ada Savunması: Oyunumuz 10 adet bölümden oluşuyor. Bölümler aşamalı olarak geçiliyor. Oynamanız tavsiye edilir. Oyun başlangıcı; 'Play Game' ile oyuna başlıyoruz. (N ...

Ada Savunması
Yetenek Oyunları
40.766 kez oynanmıştır
Müzik Oyunları » Orkestra: Mouse yardımı ile orkestramızı kontrol ediyoruz. Mouse ile ensturmanını çalmasını istediğimiz grup üyesi üzerine tıklıyoruz. Başarılar. ...

Orkestra
Müzik Oyunları
10.585 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3 Boyutlu Bilardo: 'Play' ve ardından 'Maybe Later' a tıklıyoruz. Istakayı mouse ile kontrol ediyoruz. Vuruş yapmak için mouse ile ıstakayı tutup çekiyoruz ve vuruyoruz. ...

3 Boyutlu Bilardo
42.203 kez oynanmıştır
Spor Oyunları » Tek Tekerlekli Bisiklet: Fare (Sağa ve sola mouse hareketi) ile adamı kontrol ediyoruz. Spacebar (boşluk tuşu) ile de zıplıyoruz. Arkadaşlar hepinize teşekkür ederim. Saygılar ...

Tek Tekerlekli Bisiklet
Spor Oyunları
22.202 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Taksi Şoförlüğü Yap: Oyunumuz yüklendikten sonra 'PLAY GAME' ve ardından 'NEW GAME' diyerek yeni bir oyun açabiliyoruz. Aynı oyunu daha önceden de oynadıysak ve bilgisayar ...

Taksi Şoförlüğü Yap
Araba Oyunları
216.710 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Midtown Madness: PLAY ile oyun başlıyor. Şehir içinde aracınızla geziyorsunuz. Yön tuşları ile aracımızı kontrol ediyoruz. Şehir içinde bizi yakalamak isteyen iki araç ...

Midtown Madness
118.075 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Kayak: 'Play Game' ile oyun başlıyor. Daha sonra karakterimizi ve kayağımızı seçiyoruz. Sonrasında 'Contunie' tuşu ile devam ediyoruz, yön tuşları ile yönümü ...

Kayak
36.828 kez oynanmıştır
Çizgi Film Oyunları » Kayakçı Sünger Bob: Sünger bob karlı dağlardan aşağıya doğru bikini bottom kasabasındaki arkadaşlarıyla kayıyor bizde oununla beraber eğleniyoruz. Kayakçı sünger bob oyun ...

Kayakçı Sünger Bob
Çizgi Film Oyunları
308.485 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Nascar: Oyun yüklendikten sonra 'Race' diyoruz. Daha sonra sağ ve sol tuşları ile aracımızı seçip space (Boşluk) tuşu ile aracımızı alıyoruz. Yarış anında ara ...

3D Nascar
64.569 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Castle Attack 2: 'PLay Castle Attack' butonuna tıklıyoruz. Kontrol tuşları görüntüleniyor. Play ile oyuna başlıyoruz. Z tuşu kızgın yağ döküyor, X ile kaya fırlatıyors ...

Castle Attack 2
27.203 kez oynanmıştır
Araba Oyunları » Dev Teker Ormanda: Oyun yüklendikten sonra "START" ile devam ediyoruz. Sonrasında çıkan pencerede Dev Teker arabanın üzerine tıklayarak oyuna başlıyoru ...

Dev Teker Ormanda
Araba Oyunları
65.338 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » Kasaba Yarışı: Eğlenceli bir yarış oyunu, yapmanız gereken yoldaki samanlıklara ve engellere çarpmamak oyunun size gösterdiği yol bilgilerine göre yarışı sürdürünüz ...

Kasaba Yarışı
289.789 kez oynanmıştır
Yarış Oyunları » Dev Teker Şehirde: Skip ve ardından Play diyoruz. Sağ en alt köşedeki ok butonuna tıklıyoruz oyun başlıyor. Şehir içinde aracımızla geziyoruz. Yön tuşları ile aracımızı ...

Dev Teker Şehirde
Yarış Oyunları
312.543 kez oynanmıştır
3D Oyunlar » 3D Jetski: Oyun yüklendikten sonra direkt başlıyor. Jetski mizi klavye yön tuşları ile kontrol ediyoruz. Oyun için ayrılmış alanın dışına çıkmıyoruz aksi halde s ...

3D Jetski
92.684 kez oynanmıştır
Mario Oyunları » Kaplumbağanın İntikamı: Yeni bir mario oyunu ama bu sefer mario olup kaplumbağa öldürmek yerine kaplumbağa olup mario öldüreceğiz. Kontrol tuşları; Space: zıplama Yön tuşları ...

Kaplumbağanın İntikamı
Mario Oyunları
53.005 kez oynanmıştır
Futbol Oyunları » Duvara Karşı: Oyun kontrol: Kick off tuşluyorsunuz ve isminizi yazıp ENTER diyorsunuz. Mouse yardımı ile topu atacağınız yeri belirliyorsunuz ve hızınızı belirleyip ...

Duvara Karşı
Futbol Oyunları
41.984 kez oynanmıştır
Çocuk Oyunları » Karışık 4 İşlem: Bize verilen 0 ile 9 arası rakamları kullanarak hemen aşağıda verilmiş 4 adet işlemi yapıyoruz. İşlemlerin en sonundaki mavi koyu renk yazılmış rakam ...

Karışık 4 İşlem
Çocuk Oyunları
124.658 kez oynanmıştır
[1] 2

Erenetoyun Erenetoyun
Erenetoyun Kategoriler2 Kişilik Oyunlar 3D Oyunlar Araba Oyunları Barbie Oyunları Basketbol Oyunları Bilardo Oyunları Boyama Oyunları Çizgi Film Oyunları Çocuk Oyunları Dövüş Oyunları Futbol Oyunları Hedef Oyunları Kağıt Oyunları Komik Oyunlar Korku Oyunları Kıyafet Giydirme Oyunları Köpek Giydirme Oyunları Macera Oyunları Makyaj Oyunları Manken Oyunları Mario Oyunları Motor Oyunları Müzik Oyunları Oda Oyunları Puanlı Giysi Giydirme Oyunları Puzzle Oyunları Savaş Oyunları Spor Oyunları Uçak Oyunları WebCam Oyunları Yarış Oyunları Yarışma Oyunları Yemek Oyunları Yetenek Oyunları Zamana Karşı Giydirme Oyunları Zeka Oyunları